:(:

Shooo, det finns faktist inte mkt som har hänt de senaste dagarna, så jag går några veckor tillbaka, för att få fram något intressant iaf...
Två veckor sen - FESTA OCH HADE KUL EVERY F*CKING DAY... (förfester, ut och klubba, efterfester, filmkvällar, Boys, boys and boys) PARADISE- jag titta höger- uuu en katt, vänster uu en till katt, rakt fram- en katt, bakom mig, inte en katt, damnn nästan katter överallt :))

Två dagar sen- har BARA varit hemma sen dess och har haft så tråkigt:´(... jag vill ut!!!
Om två veckor- HAHA är bosatt i Lund. åååh vad jag har längtat efter detta:) är det fest elllääääh? ;)
näää skoja bara, det är plugg som gäller nu...
Aya, nu ska jag äta äppelpaj (mums) haha jag vet att g,a,m och gullungen vill ha... sorry,... ni får äta era kingwings istället :P

o juste.... det är jag som kallas E,

peace out xoxo


Kommentarer
Postat av: sweet D

HAHAHAHHAHA, kingwings är så GOTT!

2009-01-09 @ 20:31:52
URL: http://duddewhereis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0