FÖRBANNAD HÄR

Jag vill börja med att berätta för er att jag är väldigt FÖRBANNAD! Förbaskade datorn stängdes av o allt jag skrev gick f*cking bort! o idag är jag LÄTT IRRITERAD vilket gör att jag är ARRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
men men. LIFE GOES ON!

Jisses nu måste jag ta o berätta om igår kväll. Det var en helkväll ute med tjejerna, tråkigt nog var inte E med oss, hennes babyboy fixade en romantiskt Spa-weekend så hon är där hela helgen (Lite avis här måste jag erkänna).
Nåja, vi förkrökar "lite" hemma sen så vid 12-tiden börjar vi röra oss utåt. Vi hamnar på ett rätt så trevligt ställe, med trevliga människor o en helt enkelt trevlig atmosfär. Vi sätter oss och tar några drinkar, då får jag A syn på en snygging vid baren, jag spanar in honom lite diskret, sen ber jag M gå o fixa så att han kommer till vårt bord. Eftersom M är bäst fixa hon det ssåååklart! Han kom o vi börja snacka men dock visar det sig att han är en riktig OREO. JA OREO, kakorna som man äter med mjölk. Han va exakt som de, han var god o allt meeeen inte min grej. Alltså en Oreo e en person som e svart på utsidan men vit på insidan, precis som kakorna., o jag A gillar killar som e svarta på utsidan OCH Insidan, ingen remix för mig. men men, det var kul o snacka me han ändå. Annars såå blir G rrriiiiktiiiigttt packad o hon e så J*kla rolig när hon e packad. Jag får duscha henne med iskallt vatten o hon skriker "sluuutaaa slutaaa, jag lovar att jag ska vara snäll", jag ba =(! blev fanimej ledsen där. Vi hade ett så kallat vattenkrig i duschen, men sen nyktrar hon till o blir LIKA TRÅÅåkig SOM VANLIGT.. iDAG Ska vi ut igen, o jag ska ABsooolut inte snacka med ngn oreo idag, idag ska jag nog satsa på ngt annat, vem vet det kanske blir en vit oreo, d e de vita med svart fyllning.. men hahahahahahha NATTA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0