OOOH MY GOD


M blev lite osäker på om hon verkligen ville träffa honom igen, men efter en dramtisk lördag blev hon tvungen att tänka om! Kvällen började med ett par drinkar!
från att digga till musiken stod några på soffan och shaka. G var skit kissnödig och hade väntat på toa hur länge som helst. Till slut öpnnade hon dörren med en kniv, och där såg hon något hon INTE ville se hahaha snuskigt var det.
Efter ngra drinkar o lite shots drog vi in mot stan där vi fortsatte partajja...  vi träffade nämligen några gamla kompisar från förr och festade med de. G haffade e gammal flirt som verkligen va efter henne hela kvällen, han visade verkligen att han hade saknat henne ..vilket va bra ;). E var med sin baby tills han fick sin överaskning. A haffa hååårt eftersom hon fick en dålig nyhet.
vi kommer framöver att dela upp våra inlägg i fyra olika delar..där vi kommer berätta separat om varje person, vad hon har gjort under dagen osv. Men vi kommer ha en sammanfattning av dagen tillsammans.

G- En helkväll blev det för mig. Jag träffade en gammal flirt som jag vart intresserad av rätt länge. Jag tillbringade hela kvällen med honom och hade så jävla kul. Det var som om jag inte hade tappat kontakten med honom utan som om allt var som vanligt utan några problem. kommer förmodligen träffa honom igen (om han nu gör det). Men jag får väl vänta o se.. återkommer till er ;) annars så var kvällen nice, jag råkade som sagt gå in på toan då två personer höll på o snuska sig haháhahah..

A- Jag hade en skit trevlig kväll.. det började med att jag såg en söt kille o påbörjade en konversation. Sen hör jag plötslig G o M skratta och det var för att jag inte riktigt visste vad jag sa utan pratade om något ointressant(Skolan). För att lätta på stämningen sa jag att jag bara skojjade och sen började jag istället prata om musik. Eftersom han håller på med musik gick han till överdrift med musik snacket och tills slut ville jag bara sticka därifrån. Vem sitter och pratar om noter på en fest? Hehe nu vet ag vad ni tänker, "Vem pratar om skolan på en fest"!? Men jag bytte faktiskt samtalsämnet rätt så snabbt tillskillnad från honom som satt och pratade om noter hela natten och satt och skröt om sina kontakter osv. Bara för att han såg så bra ut stannade jag kvar en stund till. Efter ca 1 timma kände jag att han inte gav mig någon uppmärksamhet. Han gick iväg för att köpa öl till sig själv och en cosmopolitan till mig, men han kom aldrig tillbaka. Vad som hände vet jag inte om. Jag antar att jag fick en stor fet DISS. Varför gör killar sånt? Trodde att det endast var tjejer som gjorde sånt.


M- Den här kvällen var mest dramatisk för mig. Jag kommer in i klubben och tar en drink med mina vänner och så får jag syn på... killen jag dejtar.. Grejjen är att vi har haft rätt bra kontakt osv, men han varken hälsar eller kollar på mig inne på klubben. Jag får syn på honom och en tjej, o tro mig när jag säger att de var INTIMA, riktigt sjukt var det. Sen så slutade det med att jag gick förbi honom och han blev tydligen riktigt arg och vi tjaffsade. Problemet är att jag inte litar på killar, och det visste han. Och nu står han där med en tjej och låtsas som om jag inte finns där, det gör mig riktigt förbannad. Vi hade i alla fall en riktig diskussion och han bad om ursäkt, fast jag vet inte. Är det värt att satsa på en sådan kille? vad tror ni är bäst att jag gör?


E-  Jag var inte med tjejerna igår kväll, jag var med min baby.. Vi hade en överaskningsfest eftersom han fyllde 26 och han blev lite mer än överaskad ska ni veta. Det var planerat att vi skulle ut, men baby ville vara hemma och mysa. Eftersom det var hans födelsedag är det min uppgift att göra det oförglömligt, det tror jag att jag lyckades göra :). hihi.
men men.. nu ska jag hjälpa A att laga lite mat .. taco middag ikväll =))).. A e bäääst på Tacos! ciaooooo


Kommentarer
Postat av: lilli

Mummmss vad gott!!!!



2009-01-18 @ 17:07:11
Postat av: lilli

Mummmss vad gott!!!!



2009-01-18 @ 17:07:20
Postat av: M

Det var det också =)

2009-01-19 @ 22:03:46
Postat av: M

Det var det också =)

2009-01-19 @ 22:04:57
Postat av: Yasmine

M i feel you're pain! been there, done that!

2009-01-20 @ 21:15:48
Postat av: Yasmine

M i feel you're pain! been there, done that!

2009-01-20 @ 21:16:20
Postat av: Anonym

M i feel you're pain! been there, done that!

2009-01-20 @ 21:17:53
Postat av: yasmine

right some more, mee like!

2009-01-21 @ 22:36:24
Postat av: Sandra

Visa bilder på er, vart bor ni??

2009-01-22 @ 23:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0